Jedenásťročná éra končí, druhá najvyššia séria NASCAR bude mať od roku 2026 nového titulárneho sponzora. Spoločnosť Comcast a jej značku Xfinity nahradí od budúcej sezóny O’Reilly Auto Parts.
NASCAR a O’Reilly Auto Parts oznámili viacročné partnerstvo – vďaka ktorému sa líder v odvetví automobilových náhradných dielov stane titulárnym sponzorom série, ktorá je dnes známa ako NASCAR Xfinity Series. Toto prelomové partnerstvo spája dve americké giganty, z ktorých každá má bohatú históriu v oblasti výkonu a vášne.
NASCAR O’Reilly Auto Parts Series bude oficiálny názov od 1. januára 2026 a otvorí tak novú, odvážnu kapitolu série plnej budúcich hviezd NASCAR. Táto dohoda predstavuje štvrté sponzorstvo v histórii série po dynamickom 11-ročnom pôsobení so spoločnosťou Xfinity, ktoré ju posunulo na novú úroveň vďaka bezprecedentnej angažovanosti fanúšikov, inováciám a publicite. História série zahŕňa aj sedemročné pôsobenie so spoločnosťou Nationwide Insurance a základný vzťah so spoločnosťou Anheuser-Busch, ktorá je stále partnerom NASCAR na úrovni Premier.
„Rovnako ako skvelý šport NASCAR, aj spoločnosť O’Reilly Auto Parts vznikla v Amerike a bola postavená na tvrdej práci a odhodlaní vášnivých ľudí,“ povedal prezident NASCAR Steve O’Donnell. „Toto nové partnerstvo nám umožňuje naďalej živiť túto vášeň pre ďalšiu generáciu hviezd a fanúšikov NASCAR a zároveň oslavovať cestu, ktorú sme spolu absolvovali už desaťročia.“
Spoločnosť O’Reilly Auto Parts, založená v Springfielde v štáte Missouri v roku 1957, sa z jediného obchodu rozrástla na ikonu automobilových dielov s viac ako 6 400 pobočkami v 48 štátoch, Portoriku, Mexiku a Kanade. Hoci titulárne sponzorstvo môže byť nové, zapojenie spoločnosti O’Reilly Auto Parts do NASCAR je všetko, len nie nové. Spoločnosť už dlho podporuje tento šport prostredníctvom sponzorstva pretekov vo viacerých sériách.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame